panorama3

panorama3

utorok 17. apríla 2012

Detské quilty

Tieto quilty som šila asi pred rokom pre našu prvú vnučku, ktorá sa nam narodila :-))) 
Nevedeli sme či sa narodí dievčatko alebo chlapček...preto som pripravila quilty dva, ružový a zelený :-)))

Začiatok ružového quiltu...
detail...
detail...
Dokončené :-))
Ďakujem za návštevu a prajem krásny deň :-)))

4 komentáre:

  1. Nemám slov, tolik nádhery. A kdy to všechno stíháš šít, Mery? Prostě jsi neuvěřitelně šikovná a moc se mi líbí Tvůj cit pro kombinaci látek.
    P.S. jak dopadl koláč? Já ho opět pekla přes víkend a tentokrát jen s malinami, je to taková rychlovka...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Ti veľmi krásne za podporu :-))
    Koláč na počudovanie super, aj synovi veľmi chutil a je to rýchlovka, čo zostalo po obede som zobrala mojím
    kamoškam do sauny...chodíme tam pravidelne v utorok už dlhé roky, milujem saunu a veľmi mi pomáha :-)))
    Všetko sme zožr.....a v zápäti vypotili :-)))))))))) Ako som písala nepečiem nejak suprovo ale s tým som sa
    dokázala aj pochváliť...Ja som zase kúpila v kauflande černice...ale na budúce už dám aj viac druhov ovocia...
    Ďakujem krásne a prajem dobrú noc.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...