panorama3

panorama3

streda 18. apríla 2012

Taška a peňaženka od Bellet

Za šitie tašiek vďačím Belletke Ivanke, ktorá ma zasvätila do tajov tohto umenia :-) len vďaka nej a jej časopisu Marina som si trúfla na takú tašku. Časopis je tak úžasný, plný ľudského citu a podrobného popisu podľa ktorého je aj úplnemu  laikovi  zhotoviť čokoľvek, príjemná zábava :-)) stačí len chcieť a všetko pôjde ako po masle.
Taške som sa veľmi tešila, podľa Bellet je práca oveľa jednoduchšia ako keď som skúšala pred tým šiť sama bez návodu, strih som aj zvládla ale postup práce bol oveľa zdĺhavejší :-( A tak sa teším že som ju objavila a už podľa nej ušila aj ďalšie nejaké vecičky a určite budem pokračoveť ďalej...

Ušila som podľa jej návodu aj  túto peňaženku ako doplnok k taške a ešte došívam kľúčenku a kozmetickú taštičku...



Ďakujem za návštevu priatelia :-)) 

1 komentár:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...