panorama3

panorama3

nedeľa 22. apríla 2012

Tento kabátik som si ušila na môjho miláčika...

Zase som sa inšpirovala z Mariny od Bellet. Ale podložku na nožnice som si už domyslela sama. Šilo sa to veľmi jednoducho a rýchlo :-) a tak moja izbička a hlavne môj najväčší pomocník v nej dostali ďalší darček 
Keďže nastáva obdobie záhrady ktorej sa budem teraz venovať viac ako šitiu a tvoreniu, stroj bude asi častejšie pod tým kabátikom, ale nie moc často :-))

Detail...lístočky a kvietky sú gombíky, výšivka ručné šitie...

A tu je môj úžasný pomocník pri šití. Už nestrácam drahocenný čas hľadaním doplnkov k šitiu ani neodbieham od stroja, všetko je krásne hneď po ruke.
Konečne sa dalo kosiť. Prestalo pršať a tak som mohla v piatok zahájiť sezónu kosenia, už bolo na čase.

Zase kúsok zo skalky...tulipány kvitnú na etapy :-) a každý pár je iný...
Prajem krásny týždeň a ďakujem za návštevu...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...