panorama3

panorama3

streda 30. mája 2012

               Túto tašku som ušila už dávno, ale teraz je aktuálna, nosím ju rada. Je to vzor babičkina záhrada. 
Vo vnútri sú vrecká po obidvoch stranách a karabinka na šnúrke pre mobil, aby som ho nemusela po zazvonení hľadať po celom priestore tašky. 


                         Ako vždy aj teraz, tradične kúsok zo záhrady. Každým dňom v nej pribúdajú kvety a tak je čo stále pridávať nové :-)) A začínajú už pučať moje najobľúbenejšie kvety, ruže...už sa na nich veľmi teším.





Ďakujem za návštevu, prajem krásny deň.

10 komentárov:

  1. Meri, obidve záhrady sú krásne. Aj babičkina na taške aj tá skutočná. Máš môj obdiv, ja by som sa asi o záhradu nevedela starať.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Katka. Som presvedčená že s Tvojou šikovnosťou by si záhradu zvládla ľavou zadnou :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ach, túto taštičku som úprimne obdivovala, keď som ju prvýkrát videla na AM ... nádherná farebnosť, fantastické ušká a tvar, ktorý sa mi dovtedy nepáčil, ma v tomto prípade absolútne uchvátil ... som rada, že ju zasa vidím a teším sa pohľadom na ňu ... ďakujem Marienka, že si ju pridala a pripomenula, je fakt NÁDHERNÁ ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Maťka veľké dík, že si si našla čas na komentík, veľmi potešil.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nádhera!!! Neviem čo skôr obdivovať, fotky potešili nielen zrak ale aj srdiečko, krásny dník aj tebe! :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem Ivetka, potešenie aj na mojej strane :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásná taška, krásný blog a hodně prima nápadů,papenky jsou pohádkové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dík za návštevu blogu a milunký komentík :-) Nakukla som aj k tebe, máš všetko krásne mňamkové.
    Prajem krásny víkend, Mery.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Majuško, tak ta taška je naprosto bohouská!!! Vypadá čmankózně vymazleně. Moc se mi líbí:o). Říkáš babiččina zahrádka, zkusím na to mrknout na netu. Máš krásnou zahradu, květiny jsou kouzelné. U Vás to je jak v ráji;-D. Přeji Ti fanfárovou nedělku drahá moja. Páčko Míša

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ďakujem Miška, krásnu nedeľu prajem aj Tebe :-)Čo sa týka tašky, babičkina záhrada je veľmi vďačný projekt na leto...sadneš si do záhrady na oddych, obalíš zopár šesťuholníkov, potom ich ručne pozošívaš. Tašku večer dokončíš šijacím strojom. Dobre nie?...:-)))) M.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...