panorama3

panorama3

štvrtok 28. februára 2013

Krásny deň

prajem milí návštevníci...
...
U nás to vyzerá ako jarný deň, snáď...to bude pravda.
Včera manžel doniesol toho krásavca, keďže my  mame radi kapustu na bulharsky spôsob
o ktorej som už písala,  aj receptík ...
http://mery1313.blogspot.sk/2012/07/kapusta-na-bulharsky-sposob.html
kúpil nám tento súdok, on tak ako aj ja zbožňuje hlinenú keramiku. Je ľahučký ma 4l,  výška 38cm.
Takto naložená kapusta je výborná ku všetkému ako príloha ale dá sa z nej robiť aj rôzne premeny.
Napr...ak si k nej postrúhate uvarenú cviklu a jednu lyž. tatárskej omáčky alebo jogurtu, alebo aj akejkoľvek inej omáčky...je to ešte mňamkovejšie. Robievam ju na veľa spôsobov ale .......
...

  najlepšia je taka bez ničoho len z nálevu...večer keď na mňa príde mlsná a ja neviem čo by som....
                tak si naložím kapustu, poľníček, rukolu a perfekne to zaženie hlad, dodá vitamíny ktoré
                                    teraz na jar nutne potrebujeme a hlavne je to za minimum kcal...
                                                                                       ...

...

Strúhadlo je vyrobené poctivo ručne " ako inak " :-) z veľmi kvalitných nožov ...
...

V nákupe neostal pri jednom a kúpil mi aj konečneee...kvalitne nožnice a rukavice do záhrady...
lebo keď si kupujem ja , vždy je to len šmejd, ja by som za ne toľko nedala :-))
Ale môžem potvrdiť, keď chcete mať naozajstnú radosť zo strihania v záhrade kúpte si ich
je to sakramentský rozdiel, včera a dnes som ich už zabehala :-)) a veru, už nikdy iné...
...
...

A ideme na to...
...

Takto je u nás slnečno...
...
...
Clívia dnes v plnej kráse :-)
Ďakujem za návštevu,  ja idem pokračovať do záhrady, slniečko sa snaží bolo by škoda to nevyužiť :-))
Dúfam že je to tak aj u vás, pozdravujem všetkých.    
                                                                                     

20 komentárov:

  1. Ahoj Mery, domácí zelí je nenahradtelné!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak doufejme, že už to jaro konečně příjde, Mery máš krásný zelňáček, tak si uživej té dobroty...:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Predpoveď počasia je optimistická aj včielky sa už prebúdzajú...takže snaď. Pozdravujem Ťa.

      Odstrániť
  3. To je supr nápad, kyselé zelíčko:-)
    A koukám že u vás je sluníčka dost, u nás se pořád schovává:-))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ajko, kapustička nieje kyslá :-( je to iný spôsob nakladania ako som písala. Krásny deň prajem a veľa slniečka aj u Vás :-)

      Odstrániť
  4. Mery, úplně jsem na to zelí dostala chuť! Mňam, u nás se taky vždycky dělalo domácí...
    A vidím, jak se už chystáš do zahrady, s těmito nůžkami ti práce půjde jedna báseň...
    Moc zdravím, helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenko presne ako píšeš :-) dnes som nožnice zase zabehávala a keby nie daždik ktorý ma vyhnal zo záhrady som tam až doteraz, je to paráda s nimi narábať :-)Ďakujem za komentík.

      Odstrániť
  5. Ten sudok je Maji fantastickyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy hned by som Ti ho uchmatla:)) milujem taketo vecicky.... a ako vidim uz si usilovna v zharadke ako vcielka..u nas je este kopec snehu, moc sa vonku este robit neda ...pozdravujem Ta prajem pekny vecer a krasny vikendik !!
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juu, Mirka tak u nas po snehu už ani stopa...dnes som už makala v záhrade. Krásny vikendik prajem.

      Odstrániť
  6. Majka,ja sa tak teším, ak môžem sem nakuknúť a vždy ma tu čaká niečo zaujimavé a krásne :-) Páči sa mi súdok a aj jeho obsah...a tiež aj pohľad z okna do vašej nádhernej záhrady a hlavne aj tá záclona sa mi ľúbi :-)...prajem krásne dni, plné slniečka! :-)....a ešte...Clívia je nádherná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yvetka svojim komentíkom si mi spravila krásny večer, ideme na milú návštevu
      tak aj im prinesieme náladu :-))Pozdravujem.

      Odstrániť
    2. ďakujem Majka, tak to sa teším a prajem príjemnú návštevu :-)

      Odstrániť
  7. Ten súdok je nádherný.Až sa ho človek potrebuje dotknúť.Ako každú nedeľu som tu.Ahoj,pozdravujem

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zabudla som sa podpísať Helga 2 čiže Hela.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenko ďakujem krásne, nielen sa ho dotknúť ale aj ochutnať :-))Posielam slnečný pozdrav.

      Odstrániť
  9. Taky sudok by sa mi tiez hodil, idealna velkost!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi som s ním spokojná Zuzka, najviac ma na ňom teší to že ho nemusím nikam odkladať, stále ho mam v kuchyni na očiach a rýchlo sa tak z neho kapusta míňa. Ďakujem krásne za komentík, potešil ma :-)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...