panorama3

panorama3

pondelok 7. októbra 2013

Komoda...

Pozdravujem všetkých návštevníkov môjho blogu, 
a ďakujem za super komentáre ktoré ste mi napísali a venovali tak kúsok zo svojho času, 
veľmi si toho vážim, je to od Vás veľmi milé.
...
Cez víkend sme mali rodinnú  návštevu, poriadne sme si to spolu užili :-) aj počasie prialo.
A praje stále, dnes bol zase krásny deň, odbehla som si nakúpiť v neďalekom meste 
nejaké látky, ( v našom to mam už prejdené ) na quilt ktorý by som už rada začala šiť, aby som ho 
stihla do termínu, no chýbajú mi ešte nejaké látky, podarilo sa...jedna pribudla, ešte jednu a môžem začať :-)
Komodu z minulého príspevku som dokončila ešte v piatok ale nafotila až dnes...

Svietniky som našla na dome, vypucovala a sadli tam ako uliate :-) Anjelika som robila ešte pred Vianocami,
ale nemal stále miesto...a tu sa mi zdá že sadol... Ružičky ešte nezmrzli, doniesla som si do vázy...
...
...
...

A keď už bol foťak v ruke, pribudli aj tabuľky, boli tiež dokončené už dávno, len im chýbala
dierka v stene, a o to sa už postaral manžel ...
...

...jedna tabuľka už spĺňa účel...a je tam aj ohlásený švagrinkin príchod :-))
Kooonečne, už to mam po ruke a keď niečo dojde v kuchyni, hneď sa zapíše :-)
...
odkaz pre švagrinku, 
 hokaido čo sme v sobotu zjedli...som dnes nahradila poslednými dvoma kúskami,
podarilo sa mi ich kúpiť v kauf...nechápem čo je to hokaido tak ťažko kúpiť, veď je sezóna. 
Ale šatôčky sú pre tento kúsok priveľké :-) nevadí...za chvíľku zjeme aj toto :-))) hokaido je tak chutne.
Prajem krásny nový týždeň.

33 komentárov:

  1. No je prostě nádherná, Maruško! Jste moc šikovní restaurátoři. A tabulka, ta se vždycky hodí :o)
    Posílám pozdravy,Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Komodka je perfektná, krásne jej sadne to čierne kovanie a robí tak nádherný kontrast. Tabule sú zázračná vec :) Tiež ma kedysi chytila mánia a teraz som rada, že mám jednu priamo na chladničke. Je to super, ešte rozmýšľam, že by som jednu urobila deťom do izby na čarbanie, ale zase majú tam aj postele a kriedový prach dýchať nie je bohviečo. Možno keby som narazila na zotierateľné fixky na tabuľu to by bolo fajn.
    Hokaido tekvice sme tento rok prvý raz zasadili a čuduj sa svete vyrástli, sú veľmi chutné, mňam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Renatka za krasny komentik. Tych tabuliek mam aj ja viac, jednu som dnes nainštalovala na chodbu ku dverám...aby som tak mala prehľad o odoberaní bio odpadu , plastov a skla...vždy si mýlim, teraz je tomu koniec :-)
      Semiačka z tekvice som si aj ja nechala na ďalší rok to skúsim. Ahoj, maj sa krásne.

      Odstrániť
  3. A ona ta komoda jako není nová?:-)))) Anjelik jí sluší jako ulitý, sama teď andílky šiju, před Vánoci je o ně zájem, dřevěný se ti povedl:-) Těším se na další reportáž z útulného domova:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie Hanka, komoda je starinka, ale stale krásna. Jeeej šiješ anjeliky?...určite nam ich ukážeš...pozdravujem.

      Odstrániť
  4. Majka, komoda bajecna, anjelik uzasny a tabulky.... Konecne, ze? Ved si sa na farbu dlho nacakala
    Hokaido sa pestuje lahko, iba som zistila, ze treba odrezat prvu varku plodov a ona potom plodi este raz a poriadne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru Janka načakala, a teraz jej je tam haaabadej, už ju majú lebo ju ja nepotrebujem :-) A dík za radu...zapísala som si to, lebo hokaido na druhý rok zasadím.

      Odstrániť
  5. Nádherná komoda, niečo podobné by som potrebovala. Ale tá cena je neskutočná. Si to opäť zvládla, šikovnica.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  6. další dobrý pocit, však? tiež som dnes dokončila "skriňu", bude nabudúce .. páči sa mi kontrrast čiernych úchytiek a bielej komôdky. Vicky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Trafila si...ale veď to poznáš :-) Veľmi dobrý pocit, hlavne keď si to poskladáš podľa svojho gusta, cítiš sa tam dobre
      aj keď za malo peňazí no sú v tom nádherne spomienky a tvoja práca.

      Odstrániť
  7. Mery, komoda je nádherná, dokonalá a ty moc šikovná! Komody se mi také moc líbí, zvlášť ty, co mají nějakou "duši"... Prima dny!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za pekňučky komentik :-) Maj sa krásne.

      Odstrániť
  8. Komoda je jako nova a asi jeste heztsi.Me se moc moc libi ten andilek nejdrive jsem si myslela ze je sity a on je krasne delany ze dreva.Vsechnu praci moc chvalim.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Elinko si milá ďakujeeem :-) Krásne jarne dni prajem.

      Odstrániť
  9. Ahoj Maji, teda komoda je nádherná. Máš to krásně nazdobeno. Moc se mi líbí andílek.
    Tabulka je také parádní,je to dobrá věc.
    Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka ďakujem za komentík a návštevu u mňa, si milá.

      Odstrániť
  10. Mery, komoda je super a ta tabule taky! A koukala jsem na odkazy na váš kraj a máte tam teda opravdu krásně!!! Já jsem tam byla kdysi dávno s tátou na rybách na Šíravě. Tak pa a hezký den!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ma poptešilo že si zavítala, aj ked veeeľmi dávno do našho kúta slovenska :-) Šírava sa od vtedy veľmi zmenila. za socializmu sme aj my tam chodievala aj každý víkend cez leto stanovať, teraz sme tam neboli ani nepamätam. Už sa da ísť k moru alebo priamo u nas na sninske rybníky...skus si dať do googla sninske rybniky
      chcela som ti ho tu dať, ale je to straaašne dlhý link. Ďakujem krásne Janka.

      Odstrániť
  11. Merynko, ta komoda je úžasná, krásně k ní patří to kování, a dekorace na ní sednou perfektně, andílek se mi moc líbí, tabulku mám také v kuchyni, je to potřebná věc, jsem zapomnětlivá :O). Tvé okolí jsem si pozorně prohlédla, je tam pěkně, kdysi jsem tam byla na dovolené, ale byla jsem docela malá tak si moc nepamatuji. Musím Ti napsat, že když mám zlé dny, jdu se nabít do Tvého blobu a zase mám chuť do tvoření - děkuji- zdravím a přeju krásný den Maryša :O)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Si mila, ďakujem krásne za nádherny komentík a návštevu Marienko, ahoj.

      Odstrániť
  12. Maruško, krásné to všechno máš! Kdejaký výrobce nábytku to může zabalit, ty je všechny, svou perfektní renovací nábytku, hravě trumfneš :-) Už bych přemýšlela nad ochranou známkou :-) Zdravím a přeji hezký večer.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peťka vždy ma vieš rozosmiať :-) ďakujem krásne, potešilo. Prajem krásne jesenne dni, u nas bolo včera tak fajn že som v tričku poobede makala v záhrade.

      Odstrániť
  13. Mery, to je pocit. keď sa už len kocháš nádherou, ktorá ti vyšla spopod rúk. Krásne si ju zrenovovala!!!!!
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobre si to vystihla Janka :-)... Ďakujem a pozdravujem.

      Odstrániť
  14. krásne zátišie si vytvorila, nech sa darí...:)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...