panorama3

panorama3

pondelok 31. marca 2014

Jazierko...

pokračovanie...
Krásny nový týždeň prajem a vítam Vás pri pokračovaní môjho malého jazierka :-)
...
Najprv som sa musela zahrať na obkladača ploskáčov na sokel, ktorý ešte stále nebol hotový
aj keď už v dome bývame štvrtý rok :-(
Došlo aj na to...a už mam hotové dve strany pri jazierku v zadu a v predu pri hlavnom vchode,
hneď ako doveziem ďalšie ploské kamienky od rieky za mestom, budem pokračovať z bočných strán. 
Veľmi sa mi do toho už nechce je to robota pre basmanov :-)) 
...
...
Prichytená pri čine...keby sa pri tom dalo sedieť ešte by to šlo, ale takto .......
škárovanie si zlízol už manžel :-) lepenie mi ešte šlo ale škárovanie už nie, tak sme sa dohodli
na kompromise, ja lepím lepidlom kamienky a manžel škáruje.
...
Uuuuuf...dolepené...
...
Vyškárovaneeeee...
...
Jazierko, skoro hotové...už len čakať až to zarastie a podokončovať detaily...
...
...
...
Aj predná časť domu...síce som si trošku poškodila skalku ale nevadí, aj tak ju trebalo očistiť...
...
hotovo...skalku očistím až na koniec...
...
...
...
...
srdcovka...
...
japonska čerešňa a orgován...
...
...
A víkendik zase na to iste miesto ako minule kôli smrčkom. A bolo ich oveľa viac...
Manžel ako správny chlap príprava ohníka a opekačka...ja som 
odbehla na smrčky do lesa :-))
...
...
smrčok český...
...
A ešte velikánske poďakovanie za výhru u Janky... tu
ktorej som sa nesmierne potešila, veď koho by taká výhra nepotešila, že... Inak Janka 
to mydlo je tak podarené že s ním môžeš rovno konkurovať profesionalnemu. Musím uznať že moje je trošičku mazľavejšie...a preto mi asi treba zmeniť pomer surovín.
...
...a ešte jedno veľké poďakovanie patrí Marcelke...tu  ktorá mi úplne nezištne
poslala svoj výtvor, filetovú srdcovku. Marcelko zo srdca ďakujeeem, už som ju vybielila
kooonečne...pomedzi prácu v záhrade došlo aj na ňu a tak som ju mohla zverejniť.
...
Tak to by bolo zatial všetko, ďakujem za Vašu návštevu, pozdravujem a prajem krásne jarné dni. Ja idem do záhrady pokračovať, dnes mam v pláne, vyskladať bylinkovú špirálu...tak na budúce moje milé :-))

40 komentárov:

  1. Marienka, tá záhrada s jazierkom bude ako z časopisu, ste obaja veeľmi šikovní !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Marti si mila...potešilo, práve si davam kávičku u maleho jazierka :-)

      Odstrániť
  2. Majka....mákla si si a budeš to mať nádherné....
    a mydlá....ja som prelúskala modernú alchymistku úplne celú, aj diskusiu....tam je veľmi veľa dobrých rád

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Janka. Aj ja som prelúskla modernú alchymistku, ale všetko treba skúšať viackrát, je to proces kde ide o miligram... No tiež záleží aj od toho ako kto a čo chce...mojej švagrinke napr...práve take mazľavejšie sedí :-) Večer som zarobila ďalšie, som zvedava ako dopadne toto, veď opakovanie matka múdrosťou :-)) Ahoooj.

      Odstrániť
  3. no jo .. znova to krásne vyzerá :)
    už sa teším na prácu u nás ... V.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oooch, tá záhrada...ako taký malý raj. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Mary, máš nádhernou zahrádku a krásně Ti kvítka kvetou. Moc Te zdravím a přeji krásný týden!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Alis ďakujem za návštevu, každy deň niečo nove rozkvitne, jar je už tu a tak sa môžeme tento rok skôr tešiť z kvetov :-) Krásne dni prajem.

      Odstrániť
  6. Maruško, vaše zahrada se mi moc líbí, je vidět, že to máš nejen v oku, ale hlavně v rukou:_) To kafčo u jezírka přeju. A gratuluji k výhře a krajce.-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hanko ďakujem krásne som rada že sa ti u nas páči :-)

      Odstrániť
  7. Maruško, gratuluji ti nejen ke krásným dárkům, ale hlavně k šikovnosti a pracovitosti - zahradu máš prostě úžasnou!
    Pohodový podvečer, moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenko veľke dík za milučky komentárik, veľmi potešil. Pozdravujem.

      Odstrániť
  8. Maruško,máš krásné jezírko, úplná oáza klidu, ať Ti přináší hodně radosti, krásný týden :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj Merylko, ty jsi divá žena!!!Já byla ráda, že sem okopala záhonek a začala hrabat další listí pod lipamia ty bys mohla dělat zahrady jako profík:) Jsi borec!!!! Dávám 1****. Měj se moooc krásně ZDravím tě.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Romanko taaaak veľka pochvala...hmmm...ďakujeeem, hlavne že sa ti u nas páči :-) si mila ...

      Odstrániť
  10. Jé Maruško, má zahrádka při pohledu na tu tvou jen tiše závidí:-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ajko si ma rozosmiala :-)) veď Ty tak váliš že ja za tebou ani nestíham, už davno maš všetko zasadene a ja až po tebe :-)

      Odstrániť
  11. Vy mate zahradu jako z nejakeho magazinu , krasa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík Elinko za návštevu a krásny komentárik :-)

      Odstrániť
  12. Maruško, ráda chodím na tvou zahradu a je opravdu parádní a jezírko jí zase pozvedlo na ještě krásnější! Nestíhám teď nic, ale k tobě nakukuji pravidelně, byť nestihnu pokaždé reagovat v komentářích. Máš to vše prostě nádherné. Krásné jaro Ti přeji. Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peti si ma potešila...už som rozmýšľala čo je s tebou, tak ťa pozdravujem a prajem krásne apríľove dni.

      Odstrániť
  13. Waw, u teba to rasie vsetko ako z vody! Si plna elanu do jarnych prac:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Marika...no elan by bol len síl už ubúda tak musím trošku brzdiť :-))

      Odstrániť
  14. Ahoj Maji, teda klobouk dolů, je něco na co si netroufneš? Tvoje zahrada je pohádková, strašně ráda se v Tvé zahradě kochám. Už se těším na bylinkovou spirálu.
    Srdečně Ti blahopřeji k pěkné výhře. I filetová srdcovka od Marcelky je supr.
    Maji měj se krásně a těším se na další pokocháníčko.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka jasneee že je toho dosť načo si netrúfnem ale za pokus všetko stojí nie? :-)) Ja si nepotrpím na nejaku veľkú profesionalitu, stači mi dobrý pocit že som si to robila sama alebo s manželom :-)) Ďakujem krásne za milý komentárik a pekne dni prajem.

      Odstrániť
  15. Ahoj Maru,
    tvoje zahrada je nádherná!! Zahradní jezírko je můj sen...ale trochu nesplnitelný...S mými labradůrky nejde mít na zahradě sebemenší vodní plochu....jsou to zkrátka vodní psi a oni by tam zkrátka leželi.. :o)))
    Tvoje jezírko je moc hezké, těším se, až obroste! A krásně jste to doladili.
    Gratuluji ke krásným dárečkům - určitě moc potěšily!!!
    přeji krásný aprílový den
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka ďakujem krásne za návštevu aj komentárik. A čo sa týka jazierka, aj naš Momo sa vo veľko jazierku už kúpal
      spadol z mostíka pri behaní, vyplával von a tváril sa že on nič :-)) Maj sa krásne.

      Odstrániť
  16. Nádherné, jste pracovití a šikovní! Máte krásnou zahradu.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Maruško to je překrásná zahrádka,jsi velice šikovná a nápaditá..s kameny když jsou je parádní práce,ale někdy těžká.výsledek stojí za pokoukání :)))...Šárka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Šarko a ďakujem za návštevu. Kamene u nas zatial sú, len ich treba ťažko dolovať :-) popri rieke za mestom. A ako píšeš kamenne múriky sa mi vždy páčili.

      Odstrániť
  18. Ahoj Mamka, no uzasne to tam vyzera. Je to krasne jazierko, aj rybicky tam budu? :)) Asi nie vsak, by to vtaci prisli vyzrat. Krasne skalky, to musela byt makacka. No prijemne to tam vyzera po zime, taky poriadocek, no ved sa necudujem Ty sa staras. A opekacka no mnaaaam :)) hned by som isla. Zdravim :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoooj moja Dianka, no si ma potešila :-) Na opekačku chodíme každu nedeľu, tak oddychujeme :-) A vieš že v záhrade ja rada robím, dnes som kosila a tak...maj sa krásne pozdravujem a bozkávam.

      Odstrániť
  19. Merynko, to zákoutí je úžasné, máš to vymazlené, taky se mi líbí obkládání kameny, působí to přirozeně, jezírko ti závidím, nebudu ho nikde mít nevejde se :O). Z dárečků máš jistě radost. Měj se pěkně, těším se na další pokračování. Maryša :O)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Marienko, ono to záhrada je výhoda mala ale aj veľka, že si tam vymazliš svoje nápady a vyšantiš sa na nej ale je tam zaroveň aj veľa roboty ak je veľka...no vyber si :-))...aj tak a tak...... maj sa krásne a ďakujem za návštevu a komentárik :-) krásny posledny deň v týždni a je víííííkend....

      Odstrániť
  20. Tak jsem ráda, že krajka šla vybělit! A že Ti udělala radost a žasnu nad Tvou nádhernou úžasnou zahradou. Máte to doma krásné, to muselo dát práce, jste moc šikovní. Opravdu jak z časopisu o zahradách. Měla bys svou někam poslat nafocenou do nějaké soutěže, věřím , že bys vyhrála! Mávám za vodu do dálky Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marcelko z celého srdca ďakujem znova za krajku a za krásny komentárik. Záhrada si myslím že je to len laicka moja zmes a v každej súťaži by ma tromfli odborníci :-)) Ahoooj maj sa krásne.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...